zezeeyyy kız ne bu telaş benim 7 gün geçmiş yapmıyorum test kan testi de vermiyorum bekliycem 50 güne kadar olmazsam yapıp veririm kanı hem yıprandığım için hemde geç döllenme yaşadığım için daha önce bir de dış gebelik yaşadım korku var negatif çıkarda erken yaptığım için umursamam bişey olur diye 😂😂😂🤦