Minnos53 Kızlar erkek bebeklerinizi kaçıncı haftada doğurdunuz benim 21 gün kaldı doğumuma 37. Haftaya girdim 38 içinde doğururum diyorum 😂😂 Bi arkadaşım 40. Bi arkadaşım 37. Haftada Doğum yaptı genelde erkek zamanını doldurur derler bilemedim 🤷🏻♀️
Hayal-umut Minnos53 bizde 39+1 cnm hala tık yok oğlusum da 1 santim açıklık var o kdr başka bişey yok... keyiflerine kaldık 😀😀😀
ayaniz Minnos53 38+5 oglumu bekliyorum 40a kadar beklemek istemiyorum.. yarın dogum günüm keske gelse☺️
Sedahoca Minnos53 cinsiyetle alakası Yok bunun canım kulaktan dolma bir bilgi bu çocuk Ne zaman doğmak isterse o zaman gelecektir tıp denilen birşey var .Hurafelere İnanma 41 haftayı bekleyen cok kız bebek var ya da erken doğan cok erkek 👍🏼
Baklava Minnos53 ben daha ana olamadim 40 i dolduruyoruz hic niyeti yok biraksan 42leri beklicek 😅 yer olsa yaza cikar 😅
Minnos53 Hayal-umut Bussraefe Bendede 30. Haftadan beri 1 cm açıklık var başkada Bi belirti yok şu 40+++ lardan olmak istemiyorum 😂😂
Baklava Minnos53 neyse cikincada o bizim keyfimizi bozucak her halde 😅 kendisi gunduz uyur gece hareketlide 😅 ondan anasina babasina bi kac hafta daha fazladan musade ediyo 😅
Nursen21 Minnos53 ay bende 39 da doğurmak istiyorum ya 🤰🏻😊 Bugün dr kontrolüm var bakalım artık ne diyecek bize Bu arada bende 34+2 yim
Minnos53 Nursen21 benim hedefimde 38. Hafta bakalım ne olacak 😂😂 allah gönlümüze göre versin inşallah
Kubrakuzey Kız yada erkek bebekle ilgisi olduğunu sanmıyorum doktorum genelde ilk gebelikler 40 haftayı bekliyor dedi bi yerde de şey okudum adet sonrası yumurtlama tarihi belirliyo diyodu yani erken döllenme erken geç döllenme geç doğar yazıyodu bu daha çok kafama yattı ama net bir bilgim yok🤷🏻♀️☺️
Minnos53 Kubrakuzey ben adetimden Bi kaç gün çnce önce test yapmıştım öyle öğrendim Doktor 15. Haftalarda geç döllenme olmuş olabilir dedi Valla aklıma yatmıyor hiç bişey 🤷🏻♀️
Baklava Minnos53 demek oyle usaklarda varmis evyah eyvah 😅 benim tosun pasa simdiden kendini belli etti 😅
Ozge11 Minnos53 40 olduk canım sancı yok açıklama yok sadece rahim ağzımda yumuşama oluşmuş son bi haftam kaldı.Gelmiyor oğlum