Bende diş ağrısı çekiyorum çekilmesi gerekiyor dedi Dr imzalı kâğıt getir dedi doktordan çektirmicem bi şekil idare ediyorum aynı zamanda iltihap var antibiyotik kullanıyorum bi gargara verdi dr andorex di galiba ağrıyan dişim uzerinde çalkalıyorum baya sanki uyustuuruyo gibi o ağrıyı alıyo bende çok denedim nar bir sürü şey denedim dr a danışın andorex gargara yazdırın