Merhabalar 18. Haftadıyım ve 13. Haftadan beri kanamam var progestan hap ve iğne kullanıyoruö bi kaç gündür kahverengi kanamalarım baya azalmıştı az önce su gibi akıntı geldi normalmidir acaba bebeğin suyu azalıyor olsa kanamayla gelir diye düşünüyorum ama bu normal akıntımıdır progestandan kaynaklımıdır