La_sumom Kızlar raporu 32. Haftada aldığınız raporu çalıştığınız yere verdiniz mi yoksa sistem zaten kendisi kabul ediyor mu
Aycaunalsimsek La_sumom Çalıştığınız yere vermeniz gerekiyor çok önemli. İhmal etmeyin, muhasebe bölümü sisteme giriyor o raporu
La_sumom Aycaunalsimsek tam 32. Haftada aldım ama 1 hafta sonra muhasebecimize verebildim sorun olur mu
esca344 La_sumom bilmiyorum ki canım bana bir hafta önce tam gününde işleme alcan vs dedi o yüzden gününde teslim ettim çalışabilir de sıkıntı olmaz da çalışamaz için direkt istiyorlar sorun olursa söyler zaten