bengonca damlaa01 aflyet olsun canım. Etsiz yediğin sürece niye bir sıkıntı olsun ki. Bir ısırıkta benim yerime ye bende çok severim 🌸
hhaziran damlaa01 etsiz ve güvendiğiniz yerden yiyebilirsiniz. Bende çok severim 🤤 ve güvendiğim yerlerden yiyorum
esca344 Gulizar50 balık ne alaka canım nerden geliyor aklınıza bunlar 🤭o çiğ et ama ben gayet de köfte vs yapıyorum dikkat eden vardır elbet ama çok kasmıyorum açıkçası ama korkma o olayın balıkla alakası yok😂
Gulizar50 Brcuburci ha ne bilim çiğ ete dokunmamalısın diyorlar ya aklıma o geldi ayıklarken ama yaptım ellerimi çok yıkadım a a