Leo1234 ben çok memnundum tekrar olsa tekrar çetin hocaya giderdim her konuda yardımcı oldu bir abi bir baba gibi davranıyor istediğin her şeyi çekinmeden sorabiliyorsun sezeryan yanlısı bir doktor değil doğum ve hastaneye gelecek olursak hastane odaları çok temizdi çalışanlar ilgiliydi hepsi güler yüzlüydü size para olarak bakmıyorlar en azından ben genel olarak hem hocamdan hemde hastaneden çok memnun kaldım