Kızlar merhaba adetime göre 4+3 haftalık gebeyim idrar testim silik çıkınca kan verdim 18.9 du beta 2 gün sonra bir daha verdiğimde 72.5 olmuştu yükseliş bana normal geldi benim ilk gebeliğim olacağı için kafam çok karışık çok tecrübesizim sizce doktora ne zaman görünmeliyim sizin bu haftalarda gebeliğiniz nasıl geçti ne gibi belirtileriniz vardı ne zaman keseyi görebilirim tecrübeleriniz paylaşırmısınız