Bende 30 kasımda doğum yaptım.35+6 da doğdu miniğim. Suyum geldi hastaneye gittik. Yatış yapıldı. Sonra 10.00 da doğuma alındım. Oturur pozisyonda omuzlarımı aşağı indirip hareket etmememi söylediler. Biri de karşıma geçip başımı göğsüne dayadı. Belime iğne vurdular hiç acımadı sonra hemen yat dediler. Bacağımı kaldırmamı söylediler hiç kaldıramadım. Sonra çekiştirmeler hissettim 10.05 de bebişimin ağlama sesi geldi. Bebeği gösterdiler. Yarım saate yakın kapatma işlemi sürdü. Midem bulandı biraz. Hemen seruma bişi kattılar geçti. 3-4 saat bacaklarımı hissetmedim ama karnımda biraz acı vardı. Zaten hemen ağrı kesici serum takıyorlar. 4 gibi yürüttüler. İlk kalkış biraz zor oluyor. Ertesi günde taburcu oldum. 10 güne toparlıyorsun