Esra1999 Kızlar ya cidden hiçbirşey yiyemiyorum dünden beri ne yesem çıkıyo açım acaba neden ya sizde de böyle oluyormu yoksa ben midemi falan mı bozdum
Beybitolat Esra1999 35+0 ız bende böyle bişey yok ama tam yemek saatlerinde sanki tıka basa yemke yemişim gibi iştahım kaçıyo
Ssssserapppp Esra1999 36+5 olduk. Geçen gün banada oldu 36. Haftaya gitmemle birlikte. Kusmadim ama ara ara midem bulanıyor ve birsey yiyemiyorum
Rabiamina Esra1999 mide bulantısı oluyor ama senin gibi olmadım. Yediğin bir şey dokunmuş olabilir. Doktora gitmende fayda var
Esra1999 Beybitolat benim sanki hepsi boğazıma dizilmiş gibi herhangi kusucakmışım gibi ya açlıktan öldüm hiçbirşey yiyemiyorum
Beybitolat Esra1999 bi doktoruna danış istersen sonzamanlardayız bizim beslenmemiz çok önemli umarım iyi olursun💕🥰