La_sumom Doğumun nasıl olacağına doktor mu karar veriyor kendimiz mi devlet hastanesinde doğum yapanlar yazabilir mi
Sumisali_ La_sumom devlet hastanelerinde ilk olarak normal doğum tercih ediliyor aksi bir sağlık sorunu olmadığı sürece sezaryen yapmıyorlar.
Alone La_sumom devlet hastanesi direk normal doğuma karar verir cnm. Eğer normal doğum olmasına engel olacak bir sıkıntınız var ise (sağlık problemi gibi) veya açılma vs olmazsa çatı dar ise gibi sebeplerden normal doğum gerçekleşemezse o zaman sezeryana dönüyorlar
ikimelekannesii22 La_sumom doktor tabikide senin doğum şeklini secme gibi bi lüksün olmuyor gerekmedikçe sezeryana almıyolar
mutluanne01 Devlet hastanesi normal doğum için dogumhanede 72 saat yani 3 gün kadar bekletebiliyolar canım eğer o süre zarfında doğumun hala gerçekleşmezse açılman vs olmazsa 3. Günün sonunda sezeryana alıyorlar.Yani en azından benim öyle olmuştu