Macideu Merhaba arkadaşlar, 24 haftalık hamileyim 🤰🏻 🤱🏻 Gebeliğin en başından beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İğneyi göbekten yapmaya devam ediyorum benim gibi devam edenler var mı ? Yoksa bacak kol vs. Devam mı etmeliyim ?🤯
Plg Macideu merhaba bende kullanıyorum 7+0 im ve doğuma kadar kullanıcam dr kol ve bacaktan da kullanabilirsin dedi bana😊
Asyanil Macideu 33haftamdayım ben nerdeyse 25haftamdan beri göbeğimden vurulmuyorum kolumada tekken yapamıyorum bacaklarıma yapıyorum
Revannn Macideu evetcanım bende seninle aynı haftadayım baştan beri kullanıyorım koldan yapıyorum bacak çok yakıyor ya
Minikkus65 Macideu bende oksapar kullanıyorum. Doktorum kesinlikle göbekten başka kullanmayacaksın dedi. 9 kutu aldım. En etkili yer gobekmis çünkü daha çabuk etkisini gösteriyormus🤷♀️
Revannn Macideu yok doktorlar bana kol göbek bacak vurabilirsin dedi sakıncalı değil sadece yakıyor o kadar