Benim normalde de sindirim problemim vardı. Hamilelikte bi lokma ekmek bile yesem aşırı şişkinlik oluyordu resmen nefes alamıyordum. Doktorum solgar digestive enzimes tavsiye etti. Kullandım hala da kullanıyorum çok memnun kaldım. Doktorunuza danışarak siz de kullanabilirsiniz.