Ayse650 ikisi de kız. İkinci çok zordu. Düzenli yürüyüş spor yoktu hayatım hareketsizlige baglaidm. Resmen doğumdan bı iki ay kendime gelemedim, kuyruk sokumu kemiği ağriyordi, her tuvalet sanki doğum sancısı çekiliyordm , kabızlıkta olduğu için ağlayarak bı ay geçti.