Kızlar biraz uzun yazacağım lütfen hakkınızı helal edin ne yapacağımı bilmiyorum. Evde test yaptım pozitif çıktı ve o kadar net çıktı ki ancak adetim geciktiği için yapmadım adetim 10 gün geçti ve Cuma günü adet oldum (olduğumu sandım) fakat 3-4 saat sürdü ve bitti. Sonra test aldım pozitif. Hemen bir doktora rabdevu aldım dün gittim ve gebe olduğumu 6 haftalık olduğunu, miyom olduğunu, kanamalarım göründüğünü, radyolojinin görmesi gerektiğini eğer onlar da aynı şeyi söylerse kürtaja alınacağımı söylediler. Çok korktum kötü oldum hemen özel bir kliniğe gittim. Sakarya’da olanlar bilir Aslıhan Kal Kaymaz’a gittim. Durumu anlattım ve o da kanamam gözüktüğünü ancak miyom olmadığını kanama alanı olduğunu söyledi. Şimdilik bişey söylemenin yanlış olduğunu progestan vereceğini bir hafta sonra kontrole geldiğimde kalp atışlarını duymazsak ancak bunun gerekebileceğini söyledi. Bunu yaşayan var mı ? Sonrasında gebeliğiniz sonlandı mı devam etti mi Bebek sağlıklı olur mu o kadar çok kafam karışık ki.