metemom_ ben normalde de veriyorum mama boş biberonu verdik çekiyor süte gelince kendini geriye atıyor sağa sola vuruyor bildiğin kafa atıyor memeye yavaş yavaş tekrar emmeye başladı çok şaşırmıştım böyle bişey de varmış 😂 ah bu bebeler benim eşim gece çalışmıyor ama uyuyor çok yoruluyor bazen dayanamıyorum ağlıyorum 😂 delirdim hepten ağlayınca memeyi reddedince ne yapacağımı bilmiyorum ben ağlıyorum o ağlıyor eşim kalkıp onu alıyor