melican sevgi hastanesi Tuğba hanim ve Sinan beye gittim Sinan beyi çok tavsiye ettiler doğum yapan 4-5 kişiyle konuştum Tuğba hnmdan daha deneyimli ,ama çok umursamaz bi tavrı var 😂 ağrıyan yerlerini söylüyosun açıklama yapmıyor sana sanki doktor değil de sıradan biri gibi olur öyle olur diyo gıcık etti beni 😂 ben zaten Ankara'dayım memlekete gidince idarelik gitmiştim . Ha bu arada umut hastanesi yılmaz beyi de çok övüyorlar ama son vakitlerde kabul etmiyomus sanırım bi görüş istersen😊