Merhaba Eylül ayında evlendim. İlk gece ve bir kaç gün sonra korunmasız ilişki yaşadık eşimle ama elle aldım . düzenli birliktelik yaşıyoruz 2 -3 günde bir gibi ve korunmasız oluyor sadece 2 defa prezervatif kullandık yada geri çekilme yöntemi ama gebelik gerçekleşmiyor . Acaba sağlıkla ilgili bir sorun olabilir mi ? Yada hamile kalmak için neler deneyebiliriz