betic Kızlar 2.5 aylık hamileyim malum boyatamıyorum ama en azından mor sampuanla dorelikleri kırsam saçımdaki :( zararı olur mu ki?
Giziyaslan Bende renk açıcı sprey kullanıyorum 2 kere kullandım mor şampuan aldım ama henüz kullanmadım merak ediyorum zararı olur mu diye sanmıyorum ama saçını boyatan çok oluyor hamilelikte
yadeee Saçımı hiç boyatmadım ana mor şampuanı kullanıyorum haftada 1 kez. Düşünce normal şampuanlar da kimyasal sonuçta