Um07 Ben 11 haftalık hamileyim ama sadece migde bulantim var ama kusma falan yok arasa kasik ağrılarım sancılarım oluyor ama geçiyor bu normal galiba . Umarım sağlıklı bebislerimiz olur 😍🙏
BesteCanerKutluzolu Um07 biz 35 haftalık olduk en başından beri hiç hamile gibi değildim bu zamana kadar ne uyku sorunu yaşadım ne bulantı ne ağrı çok şükür 🙏 şimdi şimdi bel ağrılarım başladı o da akşamları oluyor sadece 🙂
Esraabrklu Um07 bişey diyim mi belki inanmiycaksınız ama ben hamileliğinin başından beri muhteşem bi hamilelik süreci geçirdim ne bulantı ne aşerme ne kasık ağrısı ne idrar enfeksiyonu ne kaşınma....Şuan 36 haftalığız az az ağrılar oluyor.e olsun o kadar da demi 🙂umarım doğumum da böyle güzel geçer..daha ne isterim.. bi maşallahınızı eksik etmeyin ama...🤗😊
Serdogrul Um07 benım çok rahat geçiyor çok şükür 🙏🏼. Sadece ilk ay çok öksürüğüm vardı ama onun dısında bı problem yaşamadım bide şeker çıkmıştı ama oda kontrol altında 33 haftalık olduk tum işimi kendım görüyorum çok şükür agrım sızım olmuyo merdiven inip çıkıyorum inşallah dogumda böyle güzel geçer
Arzuu Ben de 10 haftalık hamileyim. Benim de aynı o şekilde. Sadece bir de bel ve kalça ağrılarım oluyo benim özellikle akşamları🙄
Um07 Arzuu Çok normalmiş onlar ama bazıları kusma bulantı yazıyor muş acaba diyordum bende mi sorun var sadece bulantı ve biraz ağrılar var diye 🤣
nazlihazer Bende 6 haftalik bel agrisi var bide asiri yorgunluk yerimden kalkmak istemiyorum hic bi is yapmiyoeum yapasim gelmiyo cok kotu bi durum ama baska bi sıkıntı m yok sukur
Aysenurtsr 9.5 haftaligim hala mide bulantilarim, kasik batmalarim, bacaklarimda agri, koku hassasiyeti yasiyorum😫 Koku ve bulantilar gecse rahat edicem 😢
Um07 Aysenurtsr Ya bende de akıntı var ama doktor ilaç verdi akıntı için ama akıntı normal mi acaba arada çok açık sarı çok açık kahve tonları oluyor
Duygukahraman İlk haftalarım çok iyiydi ufak kasık ağrılarım olmuştu sadece ,, şuan 28.haftamdayım iki gündür göğüs kafesim yerinden çıkacakmış gibi ...sırt ağrım var ne oturabiliyorım ne de uzanabiliyorum
Aynurgul 24 haftalık hamileyim Allah’a şükür ne kusma ne bulantı ne aşermem ne de enfeksiyon hiçbirşeyim olmadı benim de, gayet güzel geçiyor umarım böyle de devam eder 🙏😊
Sonay Um07 daha erken normal geçmesi 😊 benim 19 haftama kadar bulantım oldu 23 haftada tamamen gecti. Şimdi 25+4 günlük heryerim ağrıyor yuruyemiyordum çatı ağrım var. Fıtığım var bel ve Sırt ağrım var. Ilerleyen zamanlarda agırlastıkca daha kkötü oluyo bakalım o zaman nolcak 😏
YamurKarabulut Um07 ben 38 deyim.. ne bulantı ne kusma ne yerleşme ağrısı ne bacak krampı ne sırt ağrısı yasadım .. önceden ne sıklıkla oram buram ağrıyorsa aynı şekilde devam etti .. sadece migrenim olduğu için bas ağrım olduğunda ilaç kullanmamak zor geldi Allah tan onu da çok yaşamadım .. göğüs ağrım oldu biraz o da çok büyüdü ondandır 🙈...
Cemile Öyle çok özendimki anlatamam.ne güzel bulantılarınızın olmaması.6. Haftadan beri mide bulantısı yaşıyorum isyan ediyorum bazen saatlerce ağlıyorum.suan 10.haftamdayım biran önce bitsin dualar ediyorum
Minnosunannesi Um07 10. Haftaya kadar bu nasıl hamilelik 10 tane doğuracam diyodum. Şimdi 23. Haftadayım Allahım sağ Salim vaktinde bitane doğurabileyim inşallah diyorum. Kanama enfeksiyon bronşit hepsini yaşadım ama yinede onu nasip eden Rabbime çok şükür 🙏🏻💙
aminehumamoms Minnosunannesi travel sistemlerde çok ağır ve kullanışsız oldugunu söylüyo çok kişi ve kabin boylarında var çift yönlü olanları
EsinFatihDogan Um07 20 hafta 4 günlüğüm birkaç kez kusmam dışında hiçbir problemim olmadı çok şükür. Kilo henüz almadım aksine başlarda 6 kilo verdim. Her gören hiç hamile gibi değilsin çok hiperaktifsin diyor. Bakalım ilerleyen zaman ne gösterecek 😊 Allah herkese sağlıklı gebelik ve doğumlar nasip etsin. Bi avazda inşallah 🙈💕💐
DenizEmrah Um07 bende henüz 6 haftadayım ama miğde bulantım felan yok çok şükür bu haftadan sonra olur mu bilemem ama 🙄