Kızlar pazartesi günü doktora gitim her gitiğimde nst de sancım çıkıyo sancı çıktığı içinde açılma varmı diye bakıyorlar
Pazartesi günü bidaha baktı açılma var mı diye
Açılma yok ama yumuşamaya başlamış dedi
Ne zaman açılmaya başlar egzersiz yapıyorum yürüyüş hurma falan hepsini yapıyorum
Rahim ağzı yumuşadığına göre ne zaman açılma başlar arada sırada ağrılarım gelip gidiyor kasılmam bel ağrım falan oluyor sonra geçiyor