15+1 haftalığım 2 gündür kasık bölgemde aşırı bir ağrı var dokununca bile canım yanıyor sık sık idrara da çıkıyorum şekerimi ölçtüm gayet normal çıktı idrar için ondan şüphelendim fakat kasık ağrım için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum doktorum ağrı olur dedi ama bu denki olması normal mi emin olamadım bazen yürüyemeyecek hale geliyorum.. doktor randevum 23 aralıkta erkene çekmelimiyim sizce