Nazo_avlu ah kız yeni gördüm mesajı hissettim ama hafifti 10:30 da suniye başladılar 3 cm açılmam vardı zaten sancılar da vardıda yetersizdi doğuma destek çıktılar 13:30 da bebek doğdu ☺️ ilk doğumdan daha kolay oldu diyebilirim ama suni sancı kötüydü aniden kedkince vuran ağrılar flan 😖 4 -5 ıkınmada geldi bebiş ☺️ ismini görünce nasıl gidiyor diye sorayım dedim 😇