Sevilay07 Mrb arkadaslar. 2 gündür hastanede yatiyodum. Şimdi evime geldim. Şelale den akar gibi kanamam var ve durmuyo. 13+0 olduk bugun. Plesentalardan biri bi damari eritmeye baslamis kanamanin sebebi o. Doktor böyle 2 ay daha devam eder eger düşük olmazsa dedi. Böyle kanamalar oldugunda erken dogum riski daha da artiyo 30.haftayi bulamayabiliriz bile dedi.Bebeklerde bi sıkıntıyoktu ama kanama icerde birikirse onları da alır götürür dedi. 2 gündür kocaman pıhtılar düşürüyodum. Hala da devam ediyo. 8. Senemde hamile kaldim cocuklarima ve simdi kaybedicem diye cok korkuyorum. Benim durumumda olan varmi? 😔😔
pitircikannesi1 Sevilay07 canım Allah yardımcın olsun inşallah hiçbirşey olmaz kuzularına hayırlısı ile sımsıkı tutunurlar sana. Bende ikiz gebeyim erken doğum riskimiz var bizimde . Allah yardımcımız olsun hepimizin.
Nil_19 Sevilay07 Benim de kanamam oldu kaç kere 12 haftalığım bende ilaçlar iğnelerle yatak istirahati yapıyorum. Çok zor bi süreç biliyorum Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın sağlıcakla🙏🏻 Dua et en güzeli o
Heyzil Sevilay07 canım hiç kalmadan yat. Allah sana güç kuvvet versin benimde kanamam oluyor ama sana göre çok az. Ayda bir bir çay bardağı kadar plesanta aşağıda imiş belki şuan yukarı bile çıkmış olabilir. Sen moralimi bozmadan dinlenerek yat.
Sevilay07 Heyzil Nil_19 pitircikannesi1 sağolun kızlar. Ben hamile oldugumu öğrendigimden beri Yatiyorum zaten. Bi sefer cok yatma dedi kanamanin disari cikmasi icerde birikmemesi lazimmis. Rabbim hepimize sag salim kucağımıza almayı nasip etsin insallah
ays_dnz Canım kan pıhtılaşması yok dimi. Varsa kan sulandırıcı falan kullanırsan belkı düzelir. Allah yardımcın olsun. Rabbım cocuklarını sana bağışlasın. Hıc dusunmeden ve kalkmadan yatmaya calış. Bol dua et. Insallah bu süreci atlatacaksın.
Sevilay07 ays_dnz kan sulandirici kullaniyodum canim ama kan pihtilasmasi olup olmadigini bilmiyoruz. Tup bebek oldugu icin vermislerdi 12. Haftada biraktirdi. Plt falan bakildi normal cikti suan icin bi pihtilasma yokkanda. Icerde birikiyo pihtipihti atiyo
Nil_19 Sevilay07 Instagram’da çağrı Gülümser var canım çokiyi bi doktor bilimsel konuşuyo hep dm’den bi sor istersen ben aklıma takılan doktoruma soramadığını ne varsa ona soruyorum her mesaj atanada cevap veriyo saolsun. Bi danış istersen ne yapabilirim diye