ayyuzlu99 Kızlar shbg hormonu ilk kez duydum, yüksek çıktı 110 sınırdı benimki 115 çıkmış. Başına böyle bi şey gelen var mı? Neden olur? Östrojen fazlalığı da deniyormuş halk arasında