Merhaba kızlar. Bugün gece yarısı tuvalete kalktım çşmi yapınca kanama oldu, tuvalet, kâğıt ful kan oldu 9 haftalık gebeyim Doktorum 2 hafta yatış verdi iğne verdi kese rahimden %2 lik kısım ayrılmış dedi biraz riskli bizde korktuk aynı durumu yaşayan var mı ?sonrasında normal devam edebildiniz mi