Ssdg ben de yazdıktan sonra fark ettim haftamı yazmadığımı tam olarak kaçıncı haftamda olduğumu ben de bilmiyorum her gittiğimde doktor iki gün falan önde söylüyor ama şuan 11+2 falan olması lazım aşağı yukarı, tam olarak adet ağrısı gibi de diyemiyorum onu başlarda yaşadım rahim büyümesinin ağrısı da çok tuhaf onu da ayırt edebiliyorum ama bu daha farklı 2 kayıptan sonra ben de haliyle tedirgin oluyorum bu ilk yavrumuz olacak Allah ın izniyle, yakın zamanda ğşüttüğüm için mi acaba ağrı çekiyorum diye sorguluyorum perşembe günü randevum var benim de, aminnn sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bütün hamileler olarak