Melikecoban Merhabalar.epilepsi rahatsızlığı olup doğum yapanınız ya da hamile olanınız var mı? Doğumu nasıl yaptınız normal mi sezeryan mi hangisi daha iyi çok kararsizim doktorumla yarın karar vericez buraya da yazayım dedim yaşayan vardır belki diye
BurcuHamza Melikecoban keşke normali önerseler ama riske atmayıp sezaryen diyorlar.. Bana bile ağır bir hasta olmadigim halde sezaryen diyorlar. Ama normal doğum yapanların sayısı da az değil okuduklarıma göre..