Sonnentala 3+3 de 7 değerle öğrendim dün 5+0 da beta 1596 çıktı adet gecikmesinin 4.günündeyim bugün , 4+5 de hemen doktoruma gidip müjdeli haberi verdim kese göremedik beta değerim henüz bu kadar yüksek değildi rahim kalınlaşması vardı folik aside devam et dedi, pazartesi tekrar doktor randevum var 6+0 olacak beta değerimde baya yükselmiş olur umarım sağlıkla ilerler🧿 2 yaşında oğlum var oğlumdan sonra bi kaybım var o yüzden stresliyim biraz