Canım üzme kendini rabbim vakti zamanını bekliyor hiç beklemediğin anda belki olacak hepimizinde kaç gündür seninle takip ediyoruz her bir gün tek tek aslında kafamızın rahat olması lazım deli hibi 8.gün kan tahlili veren bir benimdir heralde doktorun 14.günğ bekle demesine rağmen birde bu ay da olmaz ise önümüzdeki ay hiç kafaya takmıyoruz tamam mı 🙏🏻 olursa da olmazsa da allahtan