Arkadaşlar bende kan pıhtılaşması var . Gündüz aspirin içip akşamda kan sulandırıcı iğne yapıyorum. Bugün başıma şöyle bir şey geldi . Aspirini içtikten bi 3 dk sonra kustum . Tekrar ilaç içmem gerekiyor mu yoksa gerek yok mu ?biraz tedirgin oldum bebeğe bir şey olur mu ?