Yenianne6161 Selam kizlarrr, valla sabahtan beri yarım saat düzgün yatamadım tuvaletim geliyor sanki çok doluymus gibi tuvalete gidiyorum iki damla anca gelirse geliyor, sürekli de su gibi akintim var, benim gibi olanlar var mı??
duyguluanneee Yenianne6161 benim de aynı şeyler sürekli tuvalete gidiyorum ama tam boşalmıyor gibi bende 35 haftalığım bebeğin kafası rahmin orda sanırım o yüzden akıntı miktarı da fazlalaştı
12betul Su gibi akıntı olan şey suyun olmasın canım şeffaf kokusu ve tutamıyorsun öyle ise hemen bi doktora görünmende fayda var . Nişan gelmeden sancı olmadan da su gelebilir
Yenianne6161 12betul yok tutabiliyorum yani afedersiniz cisinizi yaparsınız da çok ufak kalır rahatsız eder ya öyle bisey 😃😃
Yenianne6161 12betul doktorum hareketlerini takip et demişti o yüzden hareket oldukça korkmamaliymisiz 😁
12betul Yenianne6161 o zaman mesane baskısı o ben de de oluyor 34+4 üm inanki ped koyuyorum artık bide üstüne peçete . Tabi bende enfeksiyon da var ondan dolayı da etkiliyor . O da çok damla damla getiriyor idrarı
Yenianne6161 12betul hemen hemen aynıyız senle canım. Benim ay sonu sezaryen olacak senin belli mi ? Valla çok zorlanıyorum artık
12betul Yenianne6161 benim normal doğum canım artık ne zaman sancı gelirse artık 🥰 ama bende 40. Haftayı göreceğimi sanmıyorum Aralık sonu gelecek gibi hissediyorum
Yenianne6161 12betul kız mı erkek mi canım kilosu kaç? Ben burada okudukça tribe giriyorum solunun sıkıntısından küvez olayları falan oluyor diye heyecanla bekliyoruz işte bakalım 🫠🫠
12betul Yenianne6161 kızım olacak inşallah canım ilk özel takipliydim en son 27. Haftada 1250 idi sonra devlete geçtim 3 dür gidiyorum kilo ile işimiz yok zaten 1 hafta ileride gelişimi diyip duruyor . Evet benim de en korktuğum şey ciğer gelişimş