Esma3333 Cuma günü doğum yaptım doktor mama verelim hafif sarılık var dedi çok üzüldüm çok korkuyorum ilerler diye hipp mama aldık kaç cc mama vermem gerek yardımcı olur musunuz
ilaymom 30 ml suya 1 ölçek yeterli olabilir ama emzirme sonrası. Hiç emmiyorsa 60 ml suya 2 ölçek yeterli gelebilir
Esma3333 _biranneadayi emiyor ama yetmiyor doktor mama takviye de yapalım dedi o zaman 30 cc vereyim ben