Baby_ygt bende 29. Haftamda gittim 1400 gr dı doktorumuz gayet normal dedi ki normal zaten kilosu sizinki neden öyle dedi anlayamadım sağlıklı olsun da gerisi mühim değil ben böyle kilo postlarını çok sevmiyorum anneler çünkü hemen kıyaslamaya giriyor kimisi bebeğini zayıf buluyo kimisi iri , etkiliyor psikolojik olarak