Elasude benim ilk gebeliğim kimyasal oldu, ikinci gebeliğimde detaylıda kızımın kalp hastası olduğunu öğrendim doğduktan 6.5 ay sonra vefat etti. Şimdi tekrar hamileyim 2li 3lü tarama testleri ile uğraşmak yerine direkt bir sorun olup olmadığını öğrenmek için fetal DNA yaptırmaya karar verdik. Eşim ve ben de kızımızın vefatından sonra genetik test vermiştik bizde bir sorun çıkmadı inşallah fetal DNA da temiz gelir