busra05_ Kızlar 16+3 haftayız evde nasıl oldu anlamadın kapı caldı alelacele tesettürlü olduğum için kosup basımı kapatmaya calısıp hızlı davranırken kasıgım agrıdı nasıl yaptım anlamadım, bı sorun olur mu kızlar
busra05_ Girlmama nasıl zorladım kasıgımı evde o odadan bu odaya gıderken anlamadın vurmadımda ama agrı gırdı canım sol tarafım sadece
busra05_ Girlmama doktor erkek gibi demişti ama 12. Haftada tamda emın olamıyordu kesin sonuc veremedıı
Girlmama busra05_ bende senin gibi olmuştum çok kasık ağrım vardı korkmuştum biri bana sol kasığın ağrıyorsa kızın olacak demişti 1 gün sonra kızım olduğunu öğrendim
busra05_ Girlmama yaaa 🩷🩷🩷 sağlıkla al kucağına ınsallah ❣️❣️❣️🎀 kaç haftalıksınız yada doğdu mu prenses. Ve benım hep sol kasıgım ağrıyor agrıdıgında
Nacyax Girlmama kız benimde bi sol kasığım ağrıyo geçince sağa vuruyo o ne olacak 😅 bende duymuştum sağ solu böyle olunca insan şaşırıyo😂
Girlmama busra05_ 25+2 yiz ismimizde Dora olacak 30. haftada başlicam çantamı hazırlamaya yarında beşiğimizi alıcaz
busra05_ Ayse0575 eger sorun olsa agrı ile beraber kanama da olurdu kanama yoksa sorun olmaz degıl mı
Ayse0575 busra05_ o haftalarda ağrılar çok normal bebek büyüyor artık 🥰 ben günlerce kasık ağrısı çektim. Bi geçiyor bi başlıyor. Aklınıza olumsuz şeyler getirmeyin🙏🏻 sağlıklı bir bebekse hiçbir şey olmaz