Z-M02
_Feslegennn__34 bende bugün testimi tekrarladım başka bir marka ile yaptım iyice emin olmak için yarın sabah kan vereceğim aç karna
Hakkınız da hayırlısı olsun inşallah ☺️
Bende ilk yapıtığımda mutlu bile olamadım emin olmadığım için ama şimdi eminim ,Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️