Aynı şekilde geceden beri sıcakla bi Ağrı basıyor bana da doğum sancısı olduğunu biliyorum ama evde çekmek hastaneden daha iyi emin ol kasılmalarının dakikasını tut 3 4 dkde bir yükselmeli ve asla geçmemeli lazım benim suan geçti gece iki saate yakın çektim ağrımı zamanla düzene girecek ağrıyı kötü algılama o senin rahmini açmak için vücudun yaptığı bir hareket daha şükret ki kendiliğinden sancın var bide olmasa o daha zor inşallah zamanla açılmada gerçekleşir pozitif düşünelim 😇ağrım geldikçe şükrettim ben daha da mutlu oldum açıkçası suniden çok korkuyorum 🥹