Minikask34 Merhaba kızlar 6 aylık hamileyim ilk hamile kaldığımda 70 kiloydum şuan 72 kilo olmuşum neden kilo almamışım acaba yoksa Bebek mi sadece kilo almış normal mi bu ? Yaşayan varmı benimle aynı durumu 🤔❤️🥲
Nese21 Minikask34 ben de 5 aylik hamileyim ve bir en fazla bir buçuk kilo aldım.. ama bebegimin gelisimi gayet iyi..annenin fazla kilo almasi bebeğe yarayan bir durum değil ki..bu yanılgıdan ibaret aslında..zaten doktor kontrolune gittigimizde gelişimi hakkında bilgi veriyor..sıkıntı yapmayın
Ssssserapppp Minikask34 bebek kilo almıştır cnm endiselenme. Bende son ayimda 2 kilo verdim ve hala almıyorum ama bebeğin gelişiminde bir sıkıntı yok dedi doktor. O yüzden önemli değil 🌸
Minikask34 Jasmine2426 kızzz öyle demek istemedim 🤣 hani şaşırdım ne bilim etrafımdaki çoğu gebe arkadaşlarım gördüklerim 5. ayda baya bi kilo alıyorlar çok şükür nazar değmesin almamışım şaşırdım ondan 🥲