Mlklerim2 Kızlar ikiz gebeyim aşırı sulu akıntım var iç çamaşırım sürekli ıslanıyor ıslanıyorum bazen sarı akıntım da oluyor Dr normal gebelikte olur dedi sizde de oldu mu???
Mftt Mlklerim2 aynısı bende de oluyor ya bende ikiz gebelik sarı akıntmda var baya özellikle progestan fitil sonrası
seyma0661 Mlklerim2 bende de genelde akıntı oluyor bebek bastırınca özellikle akıyor 🙈 beyaz oluyor genelde ama sarı olduğu da oluyor akıntıyla ıslaklık da oluyor ilk günden beri. günde 2-3 kere iç çamaşırı değiştiriyorum pedler vs pişik yapıyor. 26+1deyiz şuan
Mlklerim2 Bide kızlar 22+4 olduk ikiz gebelik ağrılar başladı normal mi ağırlıktan dolayı diye düşündüm