15 haftalığım hala o halsizlik hali geçmedi hele ki saat ⅔ olunca basıyorlar bana yatayım kimse karışmasın hiç bir iş yapmayayım istiyorum . 30 aylık oğlum var . 1 de beraber top oynuyorduk suan uzanıyoruz ve ben asla kalkmak istemiyorum kalkıp yemek yapacam daha diye ağlamak istiyorum o kadar . Hiç bir yerim tutmuyor gibi mecAzi anlamda böyle olan oldu mu ? Ne yaptınız ne iyi geldi nasıl yada ne zaman geçti ?