Dmrts0106 Nazsinkasal bayaa baya hamilesiniz maşallah🥹 allah sağlıkla büyütmeyi nasip etisin 🙏 bide bu değerse kesede görünür ikiz olma ihtimalide var betanız yüksek çünkü
Sumeyyerkan38 Nazsinkasal nasıl anladınız hamile olduğunuzu yada gününüz ne kadar geçti acaba bu arada hayili olsun 🖤
Mom6535 Nazsinkasal üstüne görmüş olabilirsin canım ben öyle olduğum için 2 aylıkken öğrendim hatta ikiz diye düşündük ama bebek 2 aylıkmış meğerse 😂😂
Nazsinkasal @Sumeyyerkan38 Günüm gecikti 3gün ondan sonra kaset test yaptım pozitif çıkınca kan verdim ve o kadar çok beta çıktı ama daha doktara gitmedim haftaya gidicem
Eelliiff1234 Nazsinkasal Nazsinkasal 3 gün gecikmeyle veya böyle çıktıysa çoğul gebeliktir bence 🥰 100 falan çıkması gerekir hadi 200 olsun en fazla 😊
Gamzealptkn Bence 10 hafta yoktur ama kese kesin görürsün vajinal muayneyle bi ihtimal kalp atışı da görülür