ozlemabdullah Dogumum yaklaştı 6 hafta var ikramlık bişeyler hazırlıyorum gercı kımsenın gelecegı de yok ama neyse heves ettım işte masa filan veriliyor mu orda dogum yapan var mı lütfen yardımcı olabilir mi
Gizmuh Sudrun bende gülsün hanıma randevu aldım ilk gidişim olacak ama Nur Cansu hanımı da duymuştum tavsiye üzerine gidiyorum ama memnun kalacak miyim bilmiyorum 14 haftalık oldum hala bir doktorum yok
Sudrun Gizmuh ben 34 haftalıkken başladım nur Cansu hanima umarım iyi bı hastanedr 😔 orda doğum yapan arkadaşlar bizi aydinlatsa ne iyi olur
Nursevda Gizmuh gülsün hanımdan çok memnunum . Hatta internete ismini yazınca çıkan yorumlara bakın Harika şeyler yazıyor.
ozlemabdullah Şehruz hanıma gıttım 2. Gidişim dün oldu cok tatlı bi anne gibi görür görmez hemen tanıdı merhaba dedi eşime bebeği gösterdi sohnet etti bebkle ilgili şeyleri söyledi gercekten cok memnunum ne desem az gelir