Pnrazz eşim ısrar etmedi Aslında ben yaptım İlk kızın da yapmamıştım 2 kızım da yaptım Bir de oğlum da yapmış oldum yani gerek yoktu aslında yapmaya ama yani ne bileyim yaptırdım dörtlü üçlü testleri yaptırmadım Doktor gerek görmedi ikili testlerde risk görmediği için inşallah sizinki de gerek kalmaz sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız