Bebegim sata göre 2 hafta önde gidiyor suan ultrasona gore 39+4 olması lazımdı ama 39 ölçtü son haftalarda gerileme olabilir dedi suyuda azalmis dedi nstde bebek hareketleri yok denecek kadar azdı ama kalp atimlari iyiydi begenmedi tekrar tatli bisiler içip girdim biraz daha aktifti haraketleri ama yine çok yoktu bebek stres altında olabilir dedi doktor 3 günde 1 nst önerdi onun dışında hiç bisi soylemedi devlet takipliyim bu arada. Bebeğime bisey olur diye çok korkuyorum özele gidip suni alıp dogurayimmi devlette 41 e kadar beklimmi suyuda azaldi tedirginim stres oldum çok akil verin nolur