sngl3875 benim çikolata kistim vardı ve 2 sene önce ameliyat oldum amh onun için düşük çıktı hangi doktora gittiysem senin doğal yolla çocuğun olması çok zor dediler tüp bebeğe yönlendirdiler hatta randevu dahi almıştım tüp bebeğe gitmeden bir hafta önce ikizlere hamile olduğumu öğrendim, yani allahtan umut kesilmez canınızı çok sıkmayın🙏