Merymom4 içinizi ferah tutun duanızı edin Allah’ın izniyle hiçbir şeyde olmaz. Bende çok korkmuştum ve ben 7. Haftaya girerken öğrendim neredeyse aynı zamanda kullandığım farklı ilaçta vardı. Her sayfaya girdim her yerde araştırdım sordum hep aklımda soru işaretleri içimde korku vardı. Doktor bizde ya hep ya hiç kuralı var dedi sağlıksız bir gebelikse zaten düşer eğer sağlıklıysa ilerler. Bir doktor bunu dedi ama benim içim yine rahat etmedi ünlü uzman doktor tanıdığımız vardı annemi ameliyat eden doktordu arayıp ona sorduk oda hiçbir şey olmayacağını korkmamamız gerektiğini söyledi. Doktorlar içimi ferahlatsa da ben hala araştırıyordum sonra belki bilirsiniz mfk Mehmet hoca ona da sordum oda hiçbir şey olmayacağını sağlıklı bir gebelikse ilacın desteklediğini sağlıklı değilse ise ilacın kanama yaptığını söyledi hatta elimde videosu bile var kaydetmiştim. Hamileliğimi zehir etmiştim kendi kendime ama şükür ki bugün tam 2 aylık sağlıkla kucağıma aldığım oğlum var hiçbir sorun da olmadı. Demem o ki sizde endişe etmeyin hamileliğin tadını çıkarın. İnşallah sizde vaktinde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲❤️