Rabia06 Merveaselll almanyaya göre 4 cm açıklıgı doktorlar dogm başladı olarak kabul ediyolar rabbim yardımcın olsun inşallah bi avazda kurtulursun sancına baglı ne sıklıkla gelirse açılman o kdr hızlı olur
[silindi] Merveaselll canım benimde hastaneye gittiğimde 3.5 cm açılmam vardı 4 içerisinde doğum yaptım açılma hızına bağlı 😌
shtngstr Merveaselll bir de bundan önceki muayenen ne zamandı o zamanda açılman var mıydı? 38+5im 38+1de hiç açılmam yoktu da 🤦♀️
AGuler Benimde 2 cm açılmam var doktor 1-2 haftaya doğurursun dedi sizin çok daha yakındır muhtemelen