Selinars Merhaba, Doktorum şeker yüklemesinin yaptırılması taraftarı fakat bazı doktorlar buna çok kötü yorumlar yapmakta. Sizler yaptırdınız mı? Ne gibi yan etkileri oldu?
C-z-M-d Selinars benim doktorumda mutlaka yapılmalı diyenlerden. Daha önceki hamileliğimde yaptırdım ve bende yan etkisi olmadı.
Cnhavva Selinars seker yuklemesinin kanitlanmis faydasi yada yan etkisi yok zararlarina dair arastirma da yok 75 gr glikoz baklava da var deniliyo var ama biz gunluk hayatimizda saf glikoz tuketmiyoruz bizim pankreasimiz kaldirabiliyo ama bebeğin pankreasi o donemde buna ne kadar hazirlikli bilinmiyo profilime girersen orda bunun icin video eklemistim kendi kararini verebilirsin bence izleyince diye düşünüyorum seker tehlikeli bi durum ama bu yüklemeyle mi cozuluyo hayir zaten diyete baslatiyolar seker varsa bastan beslenmemize dikkat edersek belli testler var onlari yaptirirsak yine kesin sonuc alicagimizi anlatan doktorlarda var bebegimize %1 bile zarar ihtimali olmasi beni ondan uzaklastiriyo acikcasi daha emin oldugum yoldan ilerlemeyi tercih ediyorum ben
tospikk1 Bende burda bekliyim ilk oğlum da isteyen olmadı bende yaptırmadım . Bunda da kararsızım hem kendim o kadar şeyi içemem test yarım kalır tekrara düşer tekrar tekrar zarar olur gibi bebek için,. Hemde bebeğimin böbrekleri büyük baya 14.haftadan beri 23.haftadayız şuan ona daha çok etki eder dokunur gibime geliyo. Komşum yaptırdım 1 gün sürmeden kalbi yavaşladı durdu normal doğumlu aldılar dedi doktor da şeker yükleme sinden şüphelenmiş özele gidiyodu. Bilmiyorum bende kararsız kaldım
4147 Daha bu sabah yaptırdım, benim doktorum da karşı olanlara karşı 😂 hiç de bir sorun olmadı, bir sürü tatlı yiyoruz normal hayatımızda belki daha az miktarda şekerli su içiyorsun açlık, 1. Saat 2. Saat şekerine bakılıyor. Kötü bi tarafını göremedim