birsusamtanesiydin Kızlar eşim Subutay ismini düşünmüş . Benim daha önce duymadığım bir isim . Bazen unutuyorum bile neydi o isim diyorum ☺️ eşimi kırmak istemiyorum kızımın adını ben koymuştum . Ben fikrimi söylemedim sizce ne yapmalıyım
Birbenbirbebek birsusamtanesiydin ay bence duymadığımız için garip geliyor şimdi baktım da güzelmişte hiç yenilmemiş bu general belki ordan esinlendi
birsusamtanesiydin Birbenbirbebek Aslında babasının adını koyar diye düşünüyordum bir an da farklı bir isim duyunca rahatladım ama şimdi de alışılmamış bir isim olunca bir kaldım 😄 bazen unutuyorum Moğol generali kim diye aratıyorum Google den 🤣
birsusamtanesiydin Birbenbirbebek İsim konusunda çok hassasız kızımda çatıştığımız için bu hamileliğimde hiç konuyu açmamıştık 32. Hafta da ben açtım konuyu artık . Nedenini sormadım olmaz demedim olur da demedim öyle kaldı 😄